Dålig vana!

2013-01-24 / 04:26:00

Hjälp va stressad jag varit och är ! Just nu längtar jag till på onsdag nästa vecka.

 

Vad händer då? jo jag ska på weekend upp till Vemdalen och lära mig stå på ett par skidor och bara vara och inte stressa till något. 

 

På någotvis så full bokar jag mig jämt. Kollar man in min kalender så är de inte alls många timmar där jag inte har något att göra. Vilket till sist resulterar i att de blir en ond cirkel där jag bara bokar in mer och mer framåt och aldrig då får en ledig tid till att bara vara. Så nu har jag satt upp ett litet mål för mig själv, för att inte kunna boka in mig på så många saker som jag gör och känna som jag gör. 

 

Många säger ofta att ; Ja! men du är singel, du måste ha all tid i världen.

 

Men om jag ska kolla på det så tycker jag f*n att jag har dubbelt upp när jag är singel än när jag hade ett förhållande. Man har ju en helt annan livstil, iaf jag.

 

Måste börja experimentera i det och kolla vart felet ligger.

 

Kanske prioriterar jag saker fel ?

 

Eller helt enkelt jag bokar upp mig omedvetet. För att slippa vara själv och bara vara, för att jag inte är van vid det ?

 

De återstår att se :)

 

En bild bomb från skåne helgen !
 
 
Brosan fyllde år så bjöd ut honom på en middag :)
 
 
 
 
 
 
Födelsedagsbarnet fyllde 13 år
 

 

 
Kunde inte låta bli att skartta när jag kom till Ängelholm. Så sött med en lite kiosk :D
 
 
 

 

 

 

 

 
 
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: