1 och 1/2 natt kvar!

2013-01-09 / 01:15:00
Det har gått förvånads värt bra att jobba natt.
De har sina för delar:
  • Tjänar lite extra
  • Kan hinna med 2 träningspass
  • Ingen stress
  • Jobbar bara 4 dagar
Nu vill jag inte promota att jobba natt, för de är slitsamt i längden för hälsan. Vi människor är inte gjorda föra att vara vakna på nätterna, då de mörkt ute och på vintern kan jag tänka mig att de tar ännu mer på krafterna.
Men men ser de bara som en väldigt liten period i mitt liv. Så tror inte det kommer ta någon större skada på mig.
Dessutom så slipper jag att ledigt när jag far och flyger som jag gör en del helgerna :)
 
 
Soon I'm gonna be a stronger woman
 
 
 
 
 
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: