Frisk förklarad

2013-01-06 / 22:30:00
Äntligen frisk efter att haft feber sedan i torsdags kväll. Var helt frussen och hade ont i varenda muskel, led och organ, plus illamående. Men som tur var har jag klarat mig från förskyldning konstigt nog :) 
Så var helt överlycklig efter mitt väldigt lugna pass jag kunde köra idag, innan mitt natt pass börja. 
 
Trotts att jag haft feber så hade jag en väldigt bra och givande helg men min vän Lova som var på besök. Jag behövde verkligen ha en helg med henne, min själsvän. Att ha en riktigt bra vän är väldigt viktigt i livet. Någon du kan känna att du kan bolla ider, tankar och få styrka av och självfallet ha kul med :)
Man ska försöka ha minst 2 riktigt när vänner, såklart skadar de inte ha fler. Men man ska kunna underhålla vänskapen 4 eller 5 är de optimala. Jag har under året som gått fått lära mig att de tar mycket av ens tid att underhålla vänskapen. Vilket är viktigt för mig, men ibland räcker inte alltid min tid till i vissa perioder och inte heller för mina närmaste vänner. Men de viktigaste är att man vet vart man har varandra.
 
En chill kväll med gänget 
 
Bokat och klart, dax att åka mot hem trackterna igen
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: