Bra flyt!

2013-01-03 / 12:54:00
Eftersom jag vart ledig och haft möjlighet så har jag kunnat köra 2 pass både i tisadg och i går. Min dröm vore att kunna göra det till vardag. Iaf ett par gånger i veckan :)
De har blivit 2 på Sats och 2 med Johan nere på brottarklubben. Jag kan ju säga att jag verkligen får känna mig otränad när jag kört med Johan. Blev typ halvt döda av kvälls passet i tisdags och morgon paaset i går 
var ju inte mycket snällare.
Då slog de mig på en gång, att omedvetet har jag tränat saker jag är halv kass på och aldrig på de jag är ur usel på.
Kanske för jag inte riktig har kunnat erkänna för mig själv eller en latmask långt där inne i mig som inte tar tag i min svaghet.
Nu har jag fått mig en bra tanke ställare och på köpet fler idéer på övningar/träningspass jag borde ta tag i om jag ska bli vältränad på riktigt :)
 
 
Ännu har jag inte lyckats få dem där runtorna 
SÅ får ta och skärpa mig lite till :P
 
 
 
 
Med rätt träning borde jag nå detta målet !
 
Kommentarer!
Postat av: Lova

Amalia skärp dig, varför vill du se ut som en kille?

Kommenterat - 2014-01-05 / 02:17:17
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: