Träna för att fly

2012-06-21 / 23:03:00
Något jag har kommit underfull med, är att när min träning tas bort från min vardag, så blir det som att strö salt i  sår, Där saltet bara kryper djupare och djupare in i mig.
Att få min dos av träning, kan man jämför med medicinering. De är då jag får komma bort från min verklighet filosofera för mig själv och få bort min ilska om de behövs. 
Tänker ofta på hur lycklig jag är som haft brottningen i mina tonår. Hade jag inte haft brottningen som en flykt hade jag aldrig suttit här idag. Brottning har hjälpt mig på många sätt, samtidigt som den har plågat mig. Jag fick se en annan verklighet och jag fick se möjligheter i livet. Hade jag inte tränat som jag gjort och gör så kan jag garantera att jag valt en annan väg för att komma bort från verkligheten. Tiden läker inte alla sår, men man kan lära sig att leva med dem på ett eller annat sätt. :)
 
Nu ska jag ta njuta av mitt sällskap med min 2 bröder som nyss anlädit från skåneland. I  morgon kommer jag tyvärr inte hinna vara med dem för att de var lite oplanerat att dem skulle just komma över midsommar. Men resten av helgen ska jag min tid tillbringas med mina bästa + måndag då jag är ledig <3 
 
Ha en trevlig Midsommar
 
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: