Relationer till folk och folk

2012-06-22 / 09:36:00
Hur vet man vem som verkligen är ens nära vän eller ytliga vän. Skulle jag veta det från första början, skulle jag inte alltid var den öppna person, som jag tros skulle vara min nära vän. Skenet kan bedra och jag måste tydligen lära mig mer om vem som verkligen är min vän.
För mig har alltid ärlighet varit det viktigast i alla lägen, när de gäller relationer till folk som jag släpper in och lägger tid på.
Respekt är nåogot som är AO, men var går gränserna där då? Vad är respekt för mig och vad är den för dig?
När en vän säger saker till mig, då vill jag tro på det den säger. Jag har solat bort och kommer solla bort i mitt liv. Även de kan kännas jobbigt i vissa lägen, men man ska inte visa sig blind heller. För att inte bli trampad och utnyttjad måste man göra sånt. Man kan välja att fortsätta sätt skygglappar för ögonen och bli sårad och bedragen eller gå vidare och skaffa sig folk som är värda ens vänskap.
 
Sol en skinner! Helt underbart och det ska firas med ett 5 pass för veckan, innan midsommar ska firas.
 
 
 
 
 
 
 
 
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: