Feb. 2, 2012

2012-02-02 / 10:49:03

Redan Februari och bara 2 månader kvar till vår. Men kollar man på termomentern ser jag -12 och snö som vräker ner.
Men tiden går snabbt som sagt snart är veckan slut och en ny helg att se fram emot. Förra helgen var jag ledig och hann med massa sköj.
Träningen går bra nu med, håller mig på 4-5 pass i veckan. Vilket är perfekt för att jag ska må bra.

Jag har kommit på att jag är beroende av musik. Så fort jag har musik på blir allt mycket lättare och jag gladare, lugnare och eftersom jag är en filosof människa så älskar jag att bara sätta på musiken och filosofera mig bort.

Bort sätt från de. I dag har jag lovat att köra ett brottnings pass med Jana och blir lite nervös av det. Har inte kört ett rent brottningspass på evigheter, känns de som. Lite för att jag inte haft tid och lite för att jag tröttnat på att köra brottning.
Gillar att få köra på SATS, där kan jag anpassa träningen mer för de jag är ute efter. Men ska bli kul ändå och se hur mycket jag orkar stå emot. Jag menar jag är inge elit tränad brottare längre, utan en gammal veteran som träna på motionsnivå. Vi får se, kanske inte tar mig upp ur sängen i morgon eller så är jag bättre tränad än vad jag tror ;P



Många minnen och funderingar har surrat runt i mitt huvud dem senaste dagarna.



Vila i frid, min vän <3

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: