Härlig helg

2012-02-12 / 19:53:56

Har verkligen utnyttjat min helg till max. Kanske både bra och dåligt. Blir ju aldrig någon vila för mig, vilket jag kanske behöver. 5 pass avklarade denna veckan och nästa vecka siktar jag på 4 pass, då de är min helg jag jobbar på Media Markt. Min minsting bror kommer upp till sthlm då också, för att brottas final fyrstads och sen kommer han stanna här för lite sportlov. Har ju saknat honom så längtar så klart.

Vad har jag gjort på min lediga tid?



Fredag blev de träning och för en gång skull, blev de filmkväll.



Lördagen var desto mer hektisk. Trotts att jag inte ska jobba, så blev det jobb ändå. Ska starta upp ett träning och hälsoföretag om 2-3 veckor och har planerat upp lite inför starten. Samtidigt som jag fixa me tvätten storhandla och rensa upp hemma. På kvällningen blev de inflyttnings fest hemma hos min vän My:)




Idag då, dagen innan starten på en ny vecka. Tog jag mig ner till Sats för att köra Body Combat och köra lite styrke övningar. Där efter slutförde jag min storstädning i hemmet. Så nu har jag de super rent här hemma. Hoppas bara att vi kan hålla de nu, med 2 tonårspojkar här hemma.

 

För engångs skull fick jag tid att laga söndags maten :D

Försöker peppa bror min för träningen.

Försöker skynda på segot.

Äntligen, nu kan vi gå.

Välkommen till ett hälsosammare liv :D
Mitt rum klar städat :D
Hoppas brossan ser nu hur man ska städa nästa gång :)
Här ska jag vila ut mig i kväll
Ha en trevlig kväll <3
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: