En dag med kärlek till nära och kära <3

2012-02-14 / 13:04:43
En bra början på veckan och i dag är det dagen som man ska ge sina nära och kära lite extra kärlek. Eller vad tycker ni? Kärlek kan man aldrig få för mycket av.

Själv ska jag försöka visa extra kärlek till mina nära och kära. Jag har börjat dagen med att vara lite extra glad. För att sprida glädje, måste man själv visa glädje och på bygget har killarna fått lite fina vaniljhjärtan att mumsa i sig :)

I dag har jag utmanat mig lite till.
Eftersom vår Platschef är på semester och vi hade byggmöte i dag, så fick jag ta lite mer initiativ och prata mer på mötet. Vanan att prata inför människor är inget nytt för mig. Men när de gäller nya saker som i detta fall på byggfrågor, förklaringar, begrepp som finns i denna bygg världen, med erfarna människor inom den branschen. Kan jag bli lite nervös. Efteråt känner jag mig stolt för att jag ändå tar initiativet själv, för att jag utmana mig själv och visa att jag kan mer än vad dem tror. 
Sen har de väl mycket med att göra att jag vill vara med att bestämma mer och då måste man ju visa framfötterna. Tävlingsmänniska som jag är, så nöjer jag mig aldrig, med att ha positionen jag har :P

I dag ska jag försök komma i väg till träning i skaplig tid, så jag hinner göra allt de där jag vill hinna göra. Plus ett måste, Alla hjärtansdag fika med mina underbara bröder<3



En byggtjejsbild blir de i dag.



Glad Alla Hjärtans Dag :D


Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: