Jobb jobb jobb !

2011-11-23 / 11:33:47
Helt sjukt nu har jag jobbat 17 dagar i rad. Med både 17 timmars pass och 10 timmars pass och ändå så är jag inte trött på något sätt. Förutom när klocka ringer kl 05,20 på morgonen :P
Nu låter de som jag inte gör något annat än och jobbar med det konstiga är att de gör jag. Kanske inte mycket men träning är ju ett måste för mig, så de blir träning jobb, träning och jobb just nu.
På ferdag bli äntligen min första lediga dag på jätte länge, sen så väntar en jobbhelg till vilket känns lite tuungt. Men nästa helg, så äntligen får jag en hel ledig helg, att göra inget på. :D

I kväll ska jag försöka komma i tid till mina tjejer jag ska träna. Sen blir de egen träning efteråt jippi !


En bild från förra hösten. Då viste inte jag de jag vet i dag!
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: