En; vaknat på fel sidan dag!

2011-03-27 / 21:53:23

 

I Dag känner jag mig frustrerad arg på allt. Jag måste vaknat på fel sida i dag.  Just nu hade jag behövt ett riktigt äckligt hårt brottning pass, som ficka mig att lugna ner mig och efter hade jag behövt ha min älskade mamma eller min minsta lille bror som bara krama om mig och puss på mig och säger att jag är deras (prinsessa). Eller en Leonard som kunde få mig på bästa humör, med hans trygga lugnade ord och äkta kompis kärlek. Låter som jag vill hem, men det vill jag absolut inte, jag vill bara ha mina bästa i min närhet. Mina syskon min mamma, brottningen och brottarvännerna <3



Nu måste jag ut och träna lite, så jag överlever min dag!


Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: