In Santa Monica

2011-01-22 / 15:47:59

Efter en 14 timmars res väg till Los Angeles. Med en bort tappad plånbok och flera gångers upp packning av mitt handbagage så lyckades jag och Carro iaf komma fram oskadda till Santa Monica.

Jag träffa Carro för första gången på Arlanda och jag föll för henne direkt. En Skåne tjej från Malmö med bra humor och vargeringar.

Nu har vi varit i Santa Monica i 2 dagar och efter dessa 2 mycket hektiska dagarna, så har äntligen hittat boende som passar oss perfekt. En 4:a med jacuzzi,  pol, gym och med en grym utsikt på terrassen. Vad mer kan man önska  :P

Så imorgon flyttar vi in i våran lya, som vi tänkte bosätta oss i för ett tag fram över.

Detta fira vi in lite idag med rosévin på hostelet som vi bor på. Med Joel och Kim. Problemet var bara att vi inte hade en vin öppnare, så vi fick dra upp korken med en nagelsax. Viket inte var det lättaste

Kram på er!

Kommentarer!
Postat av: spillis ;)

hej!

boendet lät ju hur lyxigt som helst! grattis! hur många planerar ni att bo där?



Hoppas problemet med din plånbok har löst sig.



lev livet och ha det underbart i USA!

pusss <3

Kommenterat - 2011-01-23 / 12:47:54
Postat av: Anonym

vad är vargeringar?

Kommenterat - 2011-02-01 / 12:36:08
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: