Helt Galen Kväll

2011-01-30 / 05:17:02
Vår in flyttnings fest var mer än lyckad i går. Med alla min Galna rommie här hemma. De jag kan göra är att hänvisa er till Carros sida:    "  carolinekulcsar.blogg.se  " Så kan ni få allt berättat av henne. :P
I Dag så vakna jag med feber. Har mig själv och skylla. Eftersom jag tvunget skulle ner till gymmet i går, fast jag var krasslig och fick feber 2 tim efter. För att överleva kvällen fick man ta medicin. Fast jag är emot det. Men man lever bara en gång ;)
Trots febern i dag så hann vi med stranden, shopping på stan och med lite iprem och hostmedicin så känner jag mig mycket bättre nu.
Nu ska vi strax bege oss över till grannen för lite förfest och sedan ut gång i Santa Monica troligtvis :D
Så även ni har de kalt i Sverige så hoppas jag att ni kan njuta av livet där hemma kramar
Carro njuter av utsikten ;)
Solnig på gång :)
Kommentarer!
Postat av: Johan, johan & Adolf

Hej À!



Hur har du det din gamle frilansare! Saknar du osas

Lite i alla fall.



Johan L

Kommenterat - 2011-02-17 / 23:13:30
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: