Bio kväll

2011-01-31 / 04:56:06
Efter att ha varit på Ikea tripp i dag. Så kan jag medge att jag, inte kommer sätta min fot på Ikea på bra jä'la länge. Fick flachback från föra gånen vi var på Ikea.

Då spenderade vi 6 hektiska timmar på Ikea. Jag och Carro sprang runt och plockade alla möbler och prylar till vår lägenhet samtidigt som vi fick hålla reda på två ivriga pojkar som yrade runt och hittade en massa rosa saker till deras rum. Efter att ha provat ut sängar i över en timme mötte vi upp de två förtvivlade killarna som berättade att de ropat ut våra namn i högtalarna och bad oss att aldrig lämna dem igen... blääää aldrig mer Ikea känner jag just nu!

Ikväll så hade vi tänkt gå på bio för första gången, här i Santa Monica. Filmen vi hade tänkt se heter Just go with it. Inte riktigt något jag ville se, men jag blev överröstad av dem andra här hemma :(
Så även jag är chefen här hemma och kallas chefen så har jag inte all makt alltid. Utan jag är en demokratisk chef, där alla få sin röst hörd ;)


Beer pong från i går, som fick mig att somna gott i natt. Eftersom jag har noll boll kontroll haha
Jag i diskunion, som vanligt :P
påväg till ikea med min het rommie
synd att vi inte var lika glada efter vår vistelse haha
Jag får fortfarande gå in i leklandet :D
I början av vår tripp in i Ikea
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: