Venice Beach

2011-02-10 / 04:02:12
Börja dagen med morgon träning, tllsammans med Alexi och Kim i morse. Då vi mötes av 2 st ute liggare på gymmet. Vilket inte känns så tryggt att veta att dem springer runt här :O
Efter skulle jag och Carro dra till Venice Beach. Då vi lyckades hoppa på bussen som gick åt motsatt håll. Där vi hann sitta i 20 min, innan vi kom på att de var fel håll hehe. Så de var bara hoppa av och åk tillbaka hela vägen plus lite till :P

Väl framme i Venice möte man av folk som skulle försöka sälja på oss massa saker. Typ värsta turistit. Men utsikten var nice och de var ändå skönt ställe att gå runt i.
Här trodde vi att vi skulle till venice beach. Men ack så fel!
Venice där vi möte upp denna coolingen.
som blev ännu coolare!

På Venice så hade dem något hadikapps museeum för djur värsta scary och Där inne var också en liveshow med en tjej som vred runt sina leder, satt i en elektrisk stol och tände eld på en pinne med tungan och en kille som svalde svärd och en långsmal balong som var lika lång som han själv. Sjukt ställe det där:o
coola eller?
En hund med 5 tassar fick man se :)
En levande orm med 2 huvuden. Nasty!!
Mongo hunden med ett öga stackaren.
illamående!
Carro blev simittad för ett tag :s

Hitta en bro i venice :)
Vad är en dag med Amalia, utan gangster Amalia :P
De ända Carro se här är !

America stayl, med värsta minen av mig :D

Beer maybe ...

De var de jag hade o bjuda på i dag guys <3
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: