Vad störd man blir när man är trött.

2011-02-10 / 20:09:43

I går satt vi i 2 timmar och skrattar åt min, Shakars och Carros barnsliga humor och då kan fråga sig vad som är roligt? Jo vi sitter i samma rum och chattar men varandra, kul?  Nej!  Jo när man är som vi var i går kväll så var de skoj för stunden. Vad mer, jo vi satt på google transfer och skrev olika meningar bland annat baj meningar och översatte de till olika språk och tog på lyssna, där en röst sa det på det språket man ville ha de översatt till, kul? Ja! När man är så uttågad, som vi var kl 01 på natten är de kul :D Så nu vet ni va ni ska göra med era polar när ni har trågigt på nätterna om ni vill umgås på speciellt sätt.

Nu ska jag hopp in i duschen efter min morgon träning på gymmet. Sen ska jag in till skolan och betala några av mina avgifter och köpa en baddräkt till min sim träning som börja nästa vecka. Efter de dra jag och Carro till Hollywood .

 

 

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: