Snö kaus

2011-02-11 / 11:46:15

Läste på aftonbladet att de är snö kaus hemma i Sverige. :(

Vet ni ! Jag tycker synd om er, på riktigt och är jävligt glad att jag inte behöver vara där och frysa. Jag ogillar verkligen vintern, snö och slask. Blää säger jag till det. För utom på julafton, då är de är de mysigt med snö:)

 

Idag så var vi uppe och kolla på Hollywood skylten och vi tajma så jäkla bra, till sol ned gången. Jag måste säga att de, att det var en riktigt fin upplevelse. Tyvärr har jag inga bilder på det just nu. För min söta rommie glömde kameran, den klanten. Så vår chaffis Shakar har alla bilder ner hos sig. Men jag kommer lägga upp några vackra bilder, när jag får bilderna. Så ni kan njuta lite där hemma, i de kalla.

 


Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: