Så trött !!!

2011-02-01 / 19:44:02
Jag fick tvinga mig upp i dag, för en timme sedan och efter 1 timme, har jag precis börjat vänja mina ögon vid att var öppna nu. Men vad gör man inte för att få prata med sin älskade bror Kan ju inte dissa honom, för att man är trött inte och på köpet fick jag 3 bröder i en smäll. :P
I dag så skiner solen och på vår lista som alltid ändras underdagen så ska vi:
  • Klippa Beccis hår
  • sola,
  • gym
  • försöka på oss en ny bio kväll
Och höjd punkten: Dollarn säljs för 6,45kr och den får gärna sänkas mer så jag kan få leva lite rikare :D
20°
En låg dollar
Börja dagen med samtala med min 2 älskade bröder <3
Och min andra halva <3
Älskar er!
Så min dag har börjat bra i dag!
Nu ska jag få liv i min rommie här, som sover kram på Er
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: