Mission i down town

2011-02-01 / 10:22:56
Tyvärr blev de ingen bio för mig och Carro i går. Eftersom Ikea tog all vår energi och vi var tvungna och spara oss till morgonen, eftersom vi skulle upp tidigt till skolan. Där emot så gick killarna på bio tillsammans och såg romantisk komedi. Tolka de som ni vill. :P

Ist för bio så stack vi ner till Ralphs för att handla lite.
Bilden här blir jag riktigt mobbad för att jag ser ut som en mobbad?
Inte rättvist :(


Efter vår skolvistelse i dag så var jag tvungen och åka till Down Town och jag skojar inte de var värsta ghettot.
Redan på bussen fick vi lite dåliga vibbar och efter 1,5 h resa fick vi svar på våra dåliga vibbar, som stämde.

När vi hoppat av, börjar vi gå åt fel håll. Som tur var funkar det såhär i USA att så fort man tappar bort sig och ser lite förvirrad ut så kommer en ambitiös amerikan fram och frågar vart man är på väg och leder en på rätt håll.
Den gär gången var det ett par halvtöntiga killar på cykel med "social security som kändes ändå ganska trygga att ha cykelandes i de området. Eller inte för vad skulle dem göra om vi skulle blivit påhoppade?" och frågade oss vart vi var påväg. Efter att ha lett oss på rätt väg och vi gått i ca 5 minuter kommer de cykelandes i full fart efter oss och frågar om vi inte vill byta nummer och träffa dem en dag, ehhhmm. Ja alla raggar på olika sätt, eller?...

I alla fall, börja de  berätta för oss hur farligt det var i det området vi hamnat i och rekommenderade oss att inte gå dit vi skulle hämta mitt visa kort,"mitt packet" och att dem inte hade ens några social security där i de området. Kanse för att de då var så farligt. Så de kändes ju super tryggt att gå där,, eller NOT! Men vi var ju tvungna att hämta mitt visa kort. Så det var bara att ta fram min machosida och se cool ut, en i gänget ni vet och vara beredd med sina brottargrepp i fall någon hade hoppat på min vän Carro och mig :D
Men som tur var så behövde jag inte brotta ner någon där i ghettot i dag och vi kom hem oskadda ;)


Så här kan de se ut, efter en spännande vistelse i ghettot :)




Godnatt eller god morgon på Er där hemma och övriga värden!
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: