Flippad dag!

2011-02-02 / 10:40:26
Eftersom jag inte fick upp Carro i morse. Så var jag tvungen och be Beccis ringa och vecka henne. Anledningen till att Beccis fick ringa, var för att Carro inte skulle få något utbrott på mig, för hon såg så arg ut redan.
Och Beccis vågar hon inte skälla ut tänkte jag :)
Istället få äta vanlig frukost blev det sushi till frulle och ni som känner mig väl vet att jag älskar sushi.
Efter vi hade ätit sushi så, gick vi tillbaka hem för att sola. Vi bestämde oss för att sola uppe på parkeringen vi har på taket eftersom att det är så mycket skugga nere vid poolerna nu på vintern när solen står så lågt.
Och på taket hände det grejer. Istället för att sola, hade vi lite annat roligt för oss, som att dans, sjung fota och filma varandra. Vilket gjorde att jag fick flipp attack.
Så här såg det ut första 5 min
Efter en stund så här
Skoj hade vi iaf :)
Efter att ha varit på taket en stund så. Tog Carro tag i saxen och börja klippa Beccis hår. Vilket inte syndes så mycket. Så jag hoppas hon blev nöjd . Sedan var de dax för mitt efterlängtade tränings pass. Det blev en löp tur ner till stranden och vid stranden med Carro och jag bara njöt av utsikten och allt. Men hem vägen blev lite jobbigare. Då vi hade sprungit runt ett tag men vi kom hem springandes. trots att de var jobbigt.
Innan löp rundan då vi fortfarande hade krafter.
Kan man önska sig mer under en löp tur? :)

Våran Bio kväll som vi planerade blev heller inte av i dag. Men ist blev det bubbel bad i polen. Där vår vän Shakar berättat om hur duktig han var på att laga mat, så tyckte jag och Carro bara att det var upp till bevis. Då vi stack hem till honom och lagade mat och det blev faktiskt väldigt gott.

Och så var sagan slut kram kram!
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: