Citatet, som fick mig att skratta!

2011-02-08 / 22:25:14
I går så kom Carr o hem efter att ha bubblat på kvällen och sa det roligast på hela dagen. Jag ska sluta bubbla för jag bleks av kloret hahaha. Jag fåga henne om hon men allvar och hon bara: jo men Shakar sa det nere i polen. Men Carro du måste ju förstått fel. Kläder bleks av klor, inte människan. Så kommer lilla Alexi in: men jo de är sant. För jag bleks av klor och jag bara garva. Till sist så skulle dem googla fram det. en tror ni dem htta något? Nej hahaha söta dem är ibland.

Här har vi Shaker som var boven till det hela!


I dag så börja jag dagen med ett pass nere i gymet. Eftersom jag hoppa det i går kväll så blir det 2 pass i dag. Tyvärr eller om man nu kan säga så. Så har jag inte samvete till att hoppa tränngs pass, när jag väl ha sagt att jag ska träna.


Nu ska jag försöka planer upp vilka kurser jag ska crecha till nästa vecka. Så jag får någorlunda bra schema och ämnen :)
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: