Äntligen fick vi en Bio kväll!

2011-02-03 / 20:46:30
Dagen i går börja väldigt segt, då jag bara fått mig 4 timmar sömn och var riktig seg större delen av dagen.
Men Jag hann ändå med en timmes solnig hos Beccis och ett gym pass.
Då jag bara skulle köra ett snabb pass på 40 min, som blev 1 timme. Så la jag märke till vad ett snabb pass här i Usa är.
Under min vistelse i gymmet, så han jag träffa på 6 olika personer som kom in under tiden jag träna och inte en ända av dem var där mer än 20 min och körde.
Jag som skulle ta ett snabb pass på 40 min ?

Efter min vistelse på gymmet så kom jag hem till ett väl städat hem. Där min gulliga rommie hade städat upp efter små pojkarna här hemma. På köpet fick jag lagad mat med. <3
Efter min njutning av maten och den ny städade hemmet, fick jag ta fram turbo Amalia. Som ni sätt i mina andra inlägg, så har vi planerat att se på Bio nu i stort sätt varje dag och Igår så kulle vi för en gång skull äntligen ta tag i det. Så jag hade 20 min på mig att dusch, fixa mig och ta mig in till stan. Vilket jag inte lyckades med så klart. Men vi hann ändå. Då vi hade Beccis och hennes rommie Sanna som redan var då och letat reda på biografen vi skulle till.

Filmen vi såg hete No strings attached. Jag som i vanliga fall inte gillar kärleks filmer för att alla börjar och sluta som förväntat, tyckte denna filmen var riktigt bra och kan rekommendera den starkt. Även för er som är emot romantiska filmer.


Vi fick varning från Beccis innan vi skulle inhandla dricka o popcorn, för att dem hade stora menyer.
Men trott de lyckades vi får det här. En Mellan meny :D

I USA måste man va snabb och ta den bästa platsen, eftersom dem inte får bestämda platser.
Så är det först till kvarn. Trodde vi!
Men tydligen inte, för så här fullt var det i bio salongen haha
No strings attached. Får en 4 i betyg
Kommentarer!
Postat av: King

Sa ju att den var bra :D

Kommenterat - 2011-02-04 / 06:35:19  | URL - http://kinginsantamonica.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: