Regn.........

2011-12-09 / 10:54:07
Det är just sådana dagar som får mig att verkligen inte vilja bo i Sverige. När de blåser är kalt, regnar och man vet att de man har en lång kal vinter att vänta sig.
Då säger jag take me back to LA !!!!
Nej usch ska man börja tänka posetivt ist. Snart är de jul och då får man mysa och umgås med familjen ;)
De blir till att jobba denna helgen och ska jag vara ärlig, känner jag mig inte alls motiverad. Jag vill bara vara hemma, träna och inte han något måste just nu i mitt liv, då skulle jag världens lyckligaste eller varför inte vara på en av karibien öarna och ligga vid stranden, bada, lyssna på musik och äta god mat :P



Vila i frid <3
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: