Trött på allt som heter trapper och stegar

2010-09-23 / 16:32:49

Är så himla trött på allt som heter trappor och stegar. Har fått gått upp och ner i dem nu så mycket att jag inte vill se eller behöva gå i dem efter 16 tiden när jobbet slutar. I går så blev det Cossfit träning 40 min, sen snabbt ner till klubben för att ha tjej träning, vilket gick ritigt bra i går och dem var riktigt duktiga som kämpa sig igenom hela hårda passet.
I dag blir det ett riktig stress dag. Vet inte hur jag ska hinna med allt. Men ska lösa sig på något sätt.
Ska hem med grej till festen som brorsan kommer och hjälpa mig med. Sedan snabbt i väg i gen till stan för att fixa kläder till Emil och kolla om jag kan byta min klänning jag köpt och sedan till Balance för att ett dans pass.

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: