Tillbaka igen !

2010-09-02 / 21:26:26
Halloj!
Det var ett tag sedan jag skrev nu :)
Jag har haft en underbar sommar, bästa sommaren på hur länge som helst. Har hunnit umgås med min mamma och syskon, träffa kompisar, som jag inte hinner och kan träffa så ofta, runt om i Sverige och tränat med måtta. Har också hunnit jobba 5 v och sen varit ledig 2v.
Jag börja jobba I tisdags på Burger King där jag jobbat hela veckan.
Nästa vecka börjar jag jobba på NCC som arbetsledare, vilket kommer bli riktigt kul och skönt. Burger King kommer jag ha som ett extra jobb, då jag vill få i hop lite extra pengar.
Min träning har gått super bra. Har tränat fullt ut nu i 3 v. Fullt ut då menar jag 5-6 pass i veckan, vilket känns riktigt bra och jag hoppas kunna få tid till att hålla mig till 5-6 pass i veckan.
I morgon är det fredag och då ska jag jobba för 4:e gången på Burger King. Beundrar verkligen dem som jobba på sådana kedjor på heltid, för det är riktigt slitet jobb och jag tror själv att jag aldrig skulle palla med och jobba så 40 tim i veckan. Men men, sen efter jobbet blir det träning och sen ska det firas. För Imorgon fyller Nathalie & Milla år också ska vi fira att jag fått jobb på NCC så imorgon blir det ett riktigt partayande.


Tänkte jag skulle bjuda på lite bilder som tagits under sommaren.

Tjej Kväll i Alvik
'
Gallerian i Shlm.
En dag på stan.
Tjej Kväll i Alvik.
'
En helg hos Lovlie i Skjutskär
En hel dag på Grönan !
Emil tävla i submission.
Träning i värmen
<3


Kommentarer!
Postat av: Anonym

Fin blogg! :)

Kommenterat - 2010-09-03 / 00:12:57  | URL - http://michellewesterbergs.blogg.se/
Postat av: Nathalíe

Men kompis fyfan vilka charmiga bilder du la ut på mig hahah! Pusss ses ikv =)

Kommenterat - 2010-09-03 / 14:22:33
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: