Snart Helg,,,, NOT!!!

2010-09-24 / 10:38:59

Sitter är på mitt kontor och det är fredag och min älskade brors 18 årsdag :D
Men inte är det helg efter kl 12,30 som det kunde ha varit. Utan nej då ska man jobba en gång till från 15,30-00,00  för att tjäna sina extra cash till sin resa. Men jag ska inte gnälla för att det är ju mitt eget beslut. Tänkte passa på eftersom Emil ska festa, med sina polare i dag och vill låta dem vara i fred.
 Men i Morgon är det helg för mig iaf och då ska det firas att Emil är 18 år, med en fest till på kvällningen.

Var och dansade Afrikan dans i går och ska säga en sak, jag var sämst. Det är inte mycket jag har testat inom idrotten, där jag känt mig helt värdelös. Men i går så gjorde jag det. Nu förstår jag hur folk som ska lära sig simma, brottas m.m, att det inte alltid är så lätt och självklar som jag tycker att det är. Jag kände mig som Willy i let's dance, typ västa stel och ingen kombination eller kolla på mina kroppsdelar alls, hmm... Men har bestämt mig för att lära mig dansa och då ska jag göra det, även om det är så, att de krävs tårar och blod ,:P så ska jag bli riktigt bra på att dansa.

Eftersom Emil fyller 18 i dag så vill jag passa på och säga GRATTIS till honom. Lev livet, du lever bara en gång. Äntligen är du myndig och kan bestämma över dig själv. Men inte helt, som jag har sagt innan och den gränsen går i lägenheten :P.  
Ska sluta lite tidigare i dag för att ta en födelsedags fika i stan och skämma bort han lite med annat. Det är ju trots allt hans 18 årsdag ;)

 

  <3

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: