Ödet

2010-09-28 / 15:55:47

I Dag när jag skulle ta bussen till jobbet så hände något riktigt oväntat. De börja med att min buss som jag skulle tagit inte hade kommit ännu. Så jag hoppa på en lite sägare buss till Älvsjö med musik i öronen. Då hörde jag någon ropa mitt namna, men reagerar inte, då hör jag en gång till och tänker, jag inbillar mig och tredje gången så kollar jag mig runt och där sitter en barndoms kompis till mig, som jag simmade många år ihop med. Jag  hade verkligen inte förvänta mig att träffa på henne.


Har inte sätt henne på flera år, eftersom hon då är från Åstorp i Skåne och jag inte bott där på 6 år nu. De roligast är att jag träffa henne just på den bussen som jag inte egentligen skulle tagit och i Stockholm av alla ställen… Eftersom jag tror på ödet, så måste det ha med det att göra  :P


I dag är det ju egentligen min vilodag, men känner verkligen för att träna. Så ska åka in och träna ett pass på Balance i dag. Tänkte köra spinning eller så blir det dans. Får se vad jag känner för
Har lite tid på mig att bestämma mig för ska ta en snabb fika i stan innan jag begär mig till träningen.


Måste Gratta min Kära vän Leonard som fyller 20 år idag hoppas du får en riktigt fin dag :D


Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: