Nu börjar Hösten!

2010-09-15 / 11:18:37

Nu är hösten kommen !
Jag som inte gillar höst och vinter. Hur ska jag stå ut.....

Om jag ska sammanfatta helgen så har den varit helt okej.
Fredagen tog jag det lugnt, hade film kväll i västberga.  Lördagen var också ganska lugn. Blev ett morgon pass och bastu på klubben, sedan en runda i stan och söndagen var det tävling med brottargrabbarn och som vanligt fick man säg gott skratt, när man hänger med dem.

Sen så börja en ny vecka. En måndag, med jobb och curling turnering som vi vann. :D (måste på peka att jag bra testat det en gång innan för 7 år sen och jag kan inte säga att det var lätt det där.)
Sen blev det en lång dag, för man fick fin besök, så tisdagen blev en lite kämpig dag. Men hade en vilodag på eftermiddagen och det kändes riktigt skönt att få ha det, på en vardag för en gång skull och slippa vara hemma halv 10 på kvällen :D

Men idag blir det fullrulle igen, med  ny energi. Har en jobb dag framför mig, på kontoret och i kväll blir det ett snabb pass på gymmet, innan träningen med små tjejerna på klubben.

Hoppas ni får en fin dag i höst vädret !!




Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: