Måndag

2010-09-27 / 11:04:14

Då var det en ny vecka. Som börjat väldigt lugnt, nu på morgonen.
Helgen har varit lyckad. Med träning och en fest på lördagen med våra vänner och en vilodag igår.

Tack alla som kom!!
(Emil var riktigt nöjd med sin helg, som nybliven 18 åring.)


I Dag blir det träning på Balace efter jobbet. Sen tänkte jag ta det lugnt framför tv:n i kväll. Så man orkar hela jobb veckan :P


Måste också berätta att jag blev antagen till Santa Monica College i vår, som börjar 14 Februari. Så nu är det bara flyg biljetten kvar som ska bokas. Men väntar till jag har bestämmt mig till 100. Har precis fått ett nytt jobb och trivs ju bra där. :)

Här  kommer lite
Bilder från helgen


Mysss..


Jag ska väl försöka posa eller nått...


Grabbarna


Nisse och tjejerna


Emil visar stålt upp sina presenter..


Skulle vara allvarliga?


Nisse på G

 
Andreas får in en strypning på Alex :D


<3



Vilken blick vi fick där då :O


Nadjas blick dök upp igen.. Vad var det som inte stämde nu då???


Alex och Jocke :)

Nisse posar framför kameran











Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: