Första dagen på mitt nya jobb

2010-09-06 / 23:05:08
Första dagen på mitt nya jobba har varit väldigt intressant.  Kommer verkligen vara spännande att få vara på detta projekt som arbetsledare. Men måste erkänna att jag var riktigt rädd i dag när vi var uppe på dem höga byggställningarna intill bron, det var hur högt som helst och fick svindel när jag kolla ner mot vattnet och marken så häll i mig i hårt.
Har också hunnit med ett pass i dag blev jogging på löp band 30min och boxning lite lätt 1 tim.
I morgon väntas en ny dag på jobbet och sen ska jag åka till universitetet och påbörja min idrottspsykologi kurs :)
Så det blir vila från träning förhoppningsvis.
Kommentarer!
Postat av: [email protected]

Hej Amalia! Jag vet inte riktigt hur ja hamnade här men väldigt roligt då jag också har planerat in SMC fram till våren. Skulle vara jätte roligt att snacka mer om du har lust.



Kram / Charlotte

Kommenterat - 2010-09-19 / 11:46:43
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: