Egentligen snart fredag

2010-09-09 / 21:09:45
Så var det snart fredag och skönt ska det bli. Har verkligen haft fullt upp hela veckan. Känns skönt att det ska bli fredag så jag kan ta det lite lugnare. Eftersom min förra vecka och helg var mycket fullspäckad så jag knappt hann vila upp mig.
Kursen jag börja på i tisdags var mycket intressant, så jag hoppas att jag kommer orka med att plugga, träna och jobba samtidig. Men jag ser inte det som ett problem, just nu.
I går så blev det ett snabb pass. Körde 40 min löpning på löp band, sen var det snabba puckar ner till klubben för att hålla i ett pass för små tjejerna. Efter träningen, skulle vi haft möte. Men det blev inställt pga att det var så många sjuka. Så Leo hängde på hem och käka så det blev en sen kväll igår.
I dag har jag haft en riktigt jobbig dag eftersom jag slarvat med sömnen, så var jag riktigt trött på jobbet. Också just i dag skulle vi ha 2 st 2 timmars möten så hade riktigt svårt att hålla upp ögonen, så jag satt och lekte med mina händer, fingrar och skaka på benen för att hålla mig vaken. Så de på mötet måste trott att jag hade överskotts energi vilket jag absolut inte hade.
Efter jobbet idag tog jag en löp runda på gärdet med min vän Andreas och hans kompis. Riktigt skönt, fast de inte gick så bra för mig att springa. Kan kanske bero på att jag inte sköt min sömn och ätit dåligt. Men det ska bli skärpning på det. Eftersom jag vill få bra resultat på min träning.

Nu blir det snart sängen för mig och jag hoppas ni njuter av fredagen som kommer. För det ska jag :D




Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: