Dyng blöt i regnet!

2010-09-21 / 15:45:04

 

Har haft en ganska hyfsad dag på jobbet i dag, men den börja inte lika bra som den kommer sluta.
Jag börja min morgon, ute i ös regnet. Med min dagliga morgon promenad där jag gick runt på bygget och var social med gubbarna och kolla vad dem gjorde, då kom samtalet. Min leverans skulle komma om 15 min och jag kom på att jag inte hade tänkt ut vart jag skulle lägga grejerna plus så var jag tvungen att fixa en som kunde lasta av grejerna från lastbilden. Så där sprang och cykla jag, fram och tillbaka i ös regnet och de bara regna mer och mer. :D
(Förvirrade lilla jag och genom blöt blev jag på köpet.)
Men har fått sitta på kontoret nästa hela dagen i dag och fixat och donat lite med bygglov och sånt i värmen.

Måste berätta om min helg, som var riktigt bra. Fredag så var jag och Andreas och simma 1 timme och efter så stack jag brorsan, Andreas och käkade på mamas and tapas, eller vad det hette på fridehmsplan och måste säga att det var riktigt god mat, så jag rekommenderar verkligen restaurangen.
Lördag blev det ett hårt kampsports pass och på kvällen var det kräftskiva hemma hos Andreas en riktigt trevlig kväll blev det. Söndagen bjöd på, inte så mycket träna 1 tim på klubben och sen var det snabbt i väg för att jobba extra till halv 9 på kvällen.

Måndagen var lite lugnare med jobb och kettlebells träning som var riktigt kul.
I Dag blir det vila från träning eftersom jag känner mig sliten i kroppen. Men träningen kommer i gång i morgon igen.
Snart drar jag i väg till stan för lite in handling, till fikat i kväll. Sen ska jag bara mysa framför tv:n i dag hade jag tänkt.
Men de blir ju inte alltid som man hade tänkt.

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: