Då var helgen slut

2010-09-05 / 18:51:28
Måste säga att jag hade en riktigt kul kväll i fredags, med mycket av allt.
Festen börja hos Milla och sluta hos Milla. Där vakna jag upp halv 8 på morgonen och åkte hem för att packa till träning.
Träningen gick bra. Vi körde lite fotboll som uppvärmning och sen blev det lite teknik och 5 min matcher halvfart.
Sen börja det jobbigast av allt, mitt jobb pass från kl 15-22  Inget jag hade sätt fram emot, men de skulle ju göras.
I dag har varit en riktigt jobbig dag. Man säger att tröttheten kommer i efterhand och det är det den har. Har varit helt seg i dag. Känner av i både kroppen och huvudet att det varit en mycket hektisk vecka. Så har tagit det ganska lugnt i dag, så jag kan vila upp mig för en ny hektisk vecka. (fast inte lika som denna, hoppas jag) :D
Det blev träning på klubben i morse, men väldigt lugnt. Körde lite uppvärmning, sen rulla jag bara runt lite.
Snart blir det film med brossan, så jag kan ladda batterierna inför mitt nya jobb i morgon.


Hoppas ni får en trevlig kväll och vecka!


Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: