Sol och Bad i Portugal

2010-05-20 / 21:58:39
Hallå!!

Sitter här med 32 graders värme i Portugal och bara njuter med Nadja :D
Fast inte så länge till, för snart måste vi plugga till betong tentan, som vi har på måndag :(
Vi flög hit i går och jag var värsta skraj på flyget, som vanligt och Nadja lika så haha med vi överlevde, för nu är vi här.
När vi kom till hennes mammas flächiga lägenhet,(då menar jag flächig) så börja det med strul. Vi fick inte i gång gasen och tydligen så hade jag och nadja värsta super styrka och råka ta sönder järna saken som man skulle vrida på för att få gas till lägenheten (Nadja vred sönder ena och jag andra hahaha) så Nadja fick dusch is kalt igår och jag hoppa för jag klara inte ducha is kalt. Men det fixa sig i morse typ. För det kom hit en snubbe och vred på gasen med vektygen han hade för den var skit hård att vrida och fråga oss hur vi lyckades vrida sönder spaken....

Idag så har vi varit på en halvö som heter Troja och vi sola och bad och belv röda som kräfter, så Nadja sitter och försöker svalka hennes fötter som är rödast på jorden hihi

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: