Kryssning

2010-05-31 / 14:32:10

Hej!!

Helgen i Köping har varit underbar. Det roligaste var att få träffa alla gamla godingar ;)

I dag så har jag gjort klart det allra sista arbetet till skolan, som jag hade tänkt lämna in i dag, men som jag inte kommer hinna, så får lämna det på onsdag. Sen har jag städat undan och ska träna ett litet snabb pass här hemma ..

Om 2 och en halv timme bär det av till Galaxy. För att festa loss med klasskompisarna, innan examen nästa vecka. Så jag hoppas på en riktigt härlig dag och på en solig dag imorgon, så man kan ligga och glassa på båten....

Bjuder på lite bilder från helgen!!








Bye bye

Kommentarer!
Postat av: puffo

Öy ! gravid mage bilden :P har du fleeer bilder lr ?:P

Kommenterat - 2010-05-31 / 17:47:36  | URL - http://puffo.lifeportalen.se/
Postat av: amalia

Puffo kan ej kommenter i din blogg men jag har någr till men malin ha de flesta ....

Kommenterat - 2010-06-02 / 18:59:24  | URL - http://amaliavs.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: