En ledig dag!

2010-05-27 / 12:12:30

Det har varit en bra vecka, med händelserika dagar.

Söndag: Resan hem gick bra. Men var hur sliten som helst efter bara 3 timmars sömn. Sen blev det plugg till tentan.

Måndag: Fick inte heller mycket sömn under natten, för den Bajs tentan gjorde mig, så nervös och inte vet jag om det gick bra, efter all slit. Jag fatta inget av räkne uppgifterna, kände mig korkad när jag läste uppgifterna men men Thants life... Skulle tränat på eftermiddagen men hade en fruktansvärd huvudvärk så åkte hem och sov..

Tisdag: Börja med en tidig dag på jobbet i Vällingby.Sen bar det av till skolan för att göra sista tenta som jag inte hade pluggat på, men får VG på ändå hahaha. Sen lite träning efter det, som gick bra.

Onsdag: Var en nice dag. Börja med föreläsning på Sveavägen en heldag men gänget, Efter det så blev det käk på kungshallen, sedan en vistelse på stan :D ... Träning därefter, kände mig lite omotiverad men ja har träningsverk som fan i dag, så det måste ha get mig något hahaha. Efter träning blev det fika på stan med Emil och Tam, också fick jag mina efterlängtade skor wiiiihooo.... Sen blev det snabba puckar ner till brottarklubben för att ha ett pass med små tjejerna... Alltså en fin dag igår.,,,

Idag blir det träning och sen ska jag bege mig till stan för manikyr och sen måste jag fylla på med schampo och balsam också vidare, så de bli en shopping runda i stan ...

Bye bye

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: