Så var denna helgen snart över ..

2010-03-21 / 22:55:37

Hellu
Hoppas alla haft en trevlig helg, för det har jag haft=)
Det blev en runda på stan i går med Natti och Milla och sen möte vi upp Alex på söder för att käka sushi .. Kika också in på fightcentret lite, där dem hade crossfit tävling, såg ut att vara hur jobbigt som helst.
Lördags kvällen börja hos Milla väldigt trevligt och sluta hemma hos Milla. Orka inte åka hem till mig själv efter vi varit på Berns.
I dag har det varit en softar dag tiden har bara sprungit i väg, har typ inte hunnit göra något.. förutom att handlat hem lite mat och påsk godis som jag ska ge mina nära och kära =P


Kommentarer!
Postat av: puffo

Haha, den bilden känner jag igen, de hålet e fixat nu iaf men disken är likadan o att de har gjort yttligare 1000 hål runt om i hela korridoren. Ser ut som ett helvete. hehe.

Duu jag ringer dej i veckan om jag kan dyka upp ti helgen lr inte (:

Puss !

Kommenterat - 2010-03-22 / 16:21:37  | URL - http://puffo.lifeportalen.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: