Nobel museum

2010-03-29 / 17:46:52
Dagen börja med att jag och Nadja kom försent till Nobel museumet. När vi väl hade hittat dit så var det stängt, så jag ringde Gabbe för att kolla om vi verkligen hade kommit rätt, vilket vi hade men alla hade ju gått in och föreläsningen had börjat (pinsamt.) Efter föreläsningen var det dags för käk, så halva gänget gick till Thai& sushi buffe'. Riktigt nice om man gilllar sushi, fick ju ta hur mycket man ville för bara 85 kr =)
Sen var det dags att ta sig in till skolan, eftersom jag lova Nadja att hjälpa till med vårat arbetet, vi ska ha på upphandling kursen.
Senar i dag så funderar jag på att dra ner till klubben och träna lite lätt, men får se om jag verkligen orkar ta mig dit, känner mig lite lat i dag.

 Har blivit sushi beroende =D
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: