Klubben

2010-03-25 / 21:13:57

Så skönt och vara nere på klubben, blir alltid lika glad nästan när jag kommer där i från. Människorna där nere får en att skratta och må bra jämt. Träningen med kidsen gick bra, fick ström avbrott flera gånger och jag hade lika mycket panik varje gång(rädd för mörkret) Sen var det de storas tur att träna och strömen gick i gen och så klar så var jocke tvungen att försöka skrämma mig, mer än vad jag redan var, men så klart lyckades han inte hehe  ;P
Annar så har jag inte gjort så mycket i dag. Var tänkt att jag skulle simma i dag men såklar så försov jag mig. Imorgon blir det jobb kommer bli tungt att ta sig upp, men det är aldrig fel med monys när man är student=)



Bjuder på en brottar bild jag i rött !

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: