En fin helg

2010-03-28 / 22:19:07

Hej Hej
Det blev en riktigt trevlig kväll igår. Det börja hemma hos mig och sluta hemma hos mig, för att vi inte tog oss någonstans. Något som skulle vara en fest och party kväll sluta med hemma mys framför TV mitt i natten haha Det var brottargänget och Nadja som kollade på UFC och satt och skratta hela natten lång och gick och la sig kl 7 på morgonen, när det ar dags för mig att gå upp till jobbet. Jag la mig och halv sov vid tv:n runt 3 tiden, för att orka upp idag.
Jobbet idag funkade bra även jag inte hade sovit många timmar(kan man dricka så kan man jobba). När jag kom hem så var allt städat tack vare min underbara bror Emil, som städat medans jag var och jobba, så himla söt. Efter hemkomsten så stacka jag ut på stan för att möta upp Leo, Jocke och Mesut för att käka lite och snacka om kvällen och nu så sitter jag hemma  och funderar på att gå i sängs, eftersom min trötthet börja smyga sig fram.

Tack o hej leverpastej


<3

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: