snart tar de roliga slut

2010-07-13 / 23:34:28
Tänkte uppdatera er lite, ni som nu läser blogg i denna hettan..!

På måndag börjar verkligheten för mig, 6 månader framåt och då ska man vara vuxen 40 tim i veckan blää... Men va ska man göra, måste ju tjäna in lite deg för att få göra de man vill i livet :D

OCH

På lördag smäller de, då blir det fest med brottarna  i Arboga "de säger ju allt" . Åker redan upp på torsdag och myser ner mig hos Puff i köping <3
Kommer återkomma med mild info  :P
" Senilali, Spillis kommer sakna er där :(  <3<3<3 "






Tillslut måste jag säga att jag saknar mina bröder otroligt mycket, vill att ni ska komma hem och upp till mig så vi
kan kramas och mysa <3<3<3 
och Emil kommer snart hem till dig, så du får mat för dagen ;)
Kommentarer!
Postat av: Zoofie

Åh vilken härlig design du har! :) Har du gjort den själv?

Kommenterat - 2010-07-14 / 01:51:51  | URL - http://zoofie.devote.se
Postat av: Zoofie

Sv; haha okej :)

Tack så mycket :) följ mig gärna via bloglovin om du använder dig av det :)

Kommenterat - 2010-07-14 / 13:48:30  | URL - http://zoofie.devote.se
Postat av: spillis

syn att jag inte kunde komma... ha de jätte jätter kul!

puss!

Kommenterat - 2010-07-14 / 20:37:08
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: