Skolan och träningen

2010-01-20 / 16:09:26
Idag har dagen börjat bra, fast den var lite seg i början med en vanlig lektion i kvalitetsansvarig ja ni hör ju bara redan där. Vi skulle egentligen haft föreläsare som jag hade sätt fram emot men han dök aldrig upp så då blev det en vanlig tjat lektion blää...
Där efter stack jag och träna och eftersom det var mitt första pass sen i början av december(om man inte räknar med minna sim turer lite då och då i Thailand) så kan jag meddela att jag var ju inte i topp form precis konditions mesigt, men det kan ju bara bli bättre eller hur?
Snart är det dags att träna små tjejerna på brottar klubben Athen och där efter ska jag träna min bror Emil som satsar på sin fighting sent hårt nu..
Kommentarer!
Postat av: Lovali

Hello there beautiful :)



Fina blommor du har där uppe i hörnet :)



Kul för dig att du skaffat blogg, men du jag föredrar nog att ringa och höra vad du gör i stället för att glutta på din blogg stup i kvarten. But I promise I'll check it out once in a while. :)



<3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

Kommenterat - 2010-01-20 / 17:22:44
Postat av: Lovali

Haha och kommentera så du får lite själv att läsa ;) hörru du förresten, du har en del härliga stavfel här och där, det är charmigt och gör mig glad och jag menar inget illa med att kommentera det. Men det kan ju förslagsvis vara ett ämne att ta upp på bloggen nån gång? :) <3

Kommenterat - 2010-01-20 / 17:26:06
Postat av: Lovali, again :p

Och ja, det kan bara bli bättre med träningen :D keep that good work going tösen. <3

Kommenterat - 2010-01-20 / 17:27:25
Postat av: Guess who?

Haha fan vad jag gillar att vara dryg ibland :p Det går som helt av farten när jag väl har börjat skriva :) Kan skriva hur mycket som helst ju :P kanske också ska skaffa mig en bloggis så kan vi ju ha våra funderingar och diskussioner om livet och vardagen via skrift i datorvärlden hädanefter ;) haha ä nu ger jag mig. Kul iallafall, om man itne har annat vettigt för sig att göra, då kan jag ju alltid gå in å åka din lista på kommentarer. I am warning you honey, den KAN bli LÅNG ;)



<3 <3 <3

Kommenterat - 2010-01-20 / 17:31:12
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: