Seg..

2010-01-22 / 11:29:31
Hellu!
Idag känner jag väldig seg efter går dagen.
Träna igår en klassen från Nacka blev lyckad. Dem var lite högljuda, men man kan ju inte begära att 25 st högstadie elever ska vara knäppt tysta heller.
Därefter kör de jag och Emil ett pass. Skit jobbigt tyckte jag. Men jag har ju mig själv o skylla som inte har hållit igång på ett tag.
Passet såg ut så här vi börja med:
*Uppvärmning 15min "mycket viktigt för att man inte ska skada sig" ;)
*Parövningar som var:
1.Hoppa bock över krypa under
2.Hoppa över jämfota över ryggen bakåt kylbytta över ryggen krypa under
3.Kylbytta fram och tillbaka över ryggen
4.Jämfota hopp över ryggen fram och tillbaka
5.Hålla på kompisens mage och axel och hoppa fram och tillbaka
6. vad press när kompisen gör motstånd
Alla övningar i sträck, börja med 6st av varje sedan5,4,3,2,1 och sen upp 2,3,4,5,6
*Sen var det dags att kasta kryss med Bill dockan
10 st*3
*Avsluta med ner jogging 5min
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: