Lördag 13/2-10

2010-02-13 / 19:06:48
Äntligen hemma efter en lång dag i E-tuna. Det gick ganska bra för grabbarna, fast det ha gått mycket bättre och det kunde ha gått mycket bättre. Men bättre att gör ett misstag på en sådan tävling än ett SM =) Emil vann en match överlägset och andra matchen som kom helt oförberett styrde han ända fram till sista 10 sek då killen chansa på ett  grepp, tog poäng och vann. Jakop vann 2 st och förlora sin semifinal och Alex det samma, men killarna kämpa på riktigt bra och nästa gång blir det final för dem alla=)
Nu så ska jag laga lite mat till mig och Emil, därefter sticker han ut på en dejt <3
och jag ska mysa lite med Natti som är på besök nu i Stockholm, så ska bli kul och träffa min lilla sötnos som jag saknat.
.
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: