Fredag 12/2-10

2010-02-12 / 22:46:56

Hej hej!
Har inte kunnat uppdatera eftersom jag fått något jä**la virus på min dator och som gjord att jag inte kunnat komma in på min blogg och diverse sidor. Men nu har jag lånat min brors dator och hoppas jag får låna den tills min dator är formaterad. Annars så har jag haft väldigt mycket att göra dessa 2 dagar.
I går var jag i skolan hela dagen och direkt därefter så var det bara att dra ner till klubben och hålla pass, efter det så var jag tvungen och åka handla för att fylla upp kylen med mat och då hade kl redan hunnit bli 9 på kvällen, eftersom jag hade tenta i dag så var jag tvungen att sätta mig en liten stund för att plugga, drykt plus så var jag helt slut efter en hel dag, så jag orkan typ bara plugga 1 timme.
I dag gick upp kl 7 på morgonen och käka såklart frukost, för att jag skulle orka med hela dagen med plugg och tenta. Efter frukosten tog jag fram boken och börja läsa massa paragrafer och försökte lära mig slå upp saker på rätt ställe i boken. Sedan åkt jag in till skolan käka lite lunch med klass kompisarna prat om tentan som vi skulle ha o.s.v.
Tenta var riktigt Dryg, den tog 2 timmar och vi hade 60 frågor, så jag hoppas nu verkligen att jag får Ett G så jag kan släppa den kursen.
Tog en runda på stan med min älskling efter det tunga provet och shoppade los lite, som min älskling betalade för att det är alla hjärtans dag på söndag. <3
Nu är det ner softnings time för i morgon bär det av till E-tuna föra att se Emil, Alex och Jakob tävla.
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: